Pati svarbiausia žinia yra ta, kad kartu su Alfa Romeo specialistais kuriamas automobilis svers tik maždaug tūkstantį kilogramų. Tai reiškia, b and m kad naujausioji MX-5 karta svers panašiai kaip ir pirmasis modelis pasirodęs 1989 metais.
Kartu su naujuoju kabrioletu, japonai pluša ties naujos kartos SkyActiv benzininiais ir dyzeliniais motorais. Mazda kompanijos atstovai tikina, kad naujos kartos SkyActiv motorai bus efektyvesni negu šiuo metu populiarios hibridinės jėgainės. Mazda specialistų teigimu, naujieji varikliai bus vidutiniškai 30 procentų efektyvesni ir ekonomiškesni.
Tačiau įdomiausia dalis dar tik prasideda. Kiyoshi Fujiwara tikina, kad eis savo išmintu keliu. Vietoj darbinio tūrio mažinimo ir turbokompresorių naudojimo, japonai b and m nusprendė tobulinti atmosferinius agregatus. Neatsisakome variklių su turbokompresoriais, tačiau norime išspausti viską iš atmosferinių variklių. Ypač, kai kalba pakrypsta link sukimo b and m momento , - pasakoja Kiyoshi Fujiwara.
Pasirodys ne anksčiau kaip 2016 Maserati planuoja F-Type konkurentą
Audi A6 quattro vs. Subaru Outback
Pakaba
LIKE klubas
D2 Racing coiloveriai
Joks motociklas nenuskriaus Audi RS6
Hyundai
Peugeot
Įvairenybės Naujienos b and m Nelaimės Straipsniai
Tiuningas ir autosportas Indikatoriai Sensoriai ir adapteriai b and m Universalūs b and m oro filtrai Sportinės sėdynės, saugos diržai Turbo ir aksesuarai Kuro sistema Aušinimo sistema Variklis Išmetimo sistema Pakaba Skersinis sutvirtinimas (strut bar) Elektronika
No comments:
Post a Comment